
אדלשטיין בחניכת שכונה בקרית ארבע: "הכנסת ה-23 תהיה כנסת הריבונות"
יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין השתתף היום (ראשון) בחנוכת שכונה חדשה בקרית ארבע, בה התייחס לתכנית המאה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ואמר כי השינוי בקונספציה יוביל את הכנסת ה-23 להיות "כנסת הריבונות".
כך אמר אדלשטיין: "אמרתי מיד לאחר פרסום התוכנית, ואני אומר גם היום: השאלה אם התוכנית הזאת תהפוך למציאות או תישאר חוברת יפה וצבעונית – תלויה אך ורק בנו. לא באמריקאים, לא באירופאים ולא בפלסטינים; רק בנו, ואני מאמין שהכנסת ה-23 תהיה כנסת הבשורה. כנסת הריבונות.
אבל חשיבות התוכנית היא גם בגלל מה שכבר עשתה: היא גרמה לכל העולם לדבר בשפה אחרת על ההתיישבות. פעם שלטה הקונספציה שהורכבה ממשוואה פשוטה: ויתורים = הכרה בינלאומית.
החשיבות הגדולה של תוכנית המאה: היא מנחילה קונספציה חדשה, עם משוואות חדשות: ריבונות שווה הכרה, אמונה שווה הצלחה. מדינת ישראל היום מכריזה בפה מלא שהיא מתכוונת להחיל את הריבונות ביהודה ושומרון, ושום אסון לא קורה".

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
