דוברות מד"א

בהנחיית משרד הבריאות: מד"א ישלחו פראמדיקים לביתם של מבקשי בדיקות
מישל מחנין22.2.20
0
0
0
משרד הבריאות הנחה הערב את מד"א כי מעתה ישראלים השוהים בבידוד ביתי מחשש שנדבקו בקורונה, יוכלו להתקשר למוקד מד"א והארגון יחויב לשלוח פראמדיק לביתם, שיקח מהם בדיקות מעבדה.
המטרה לפי הגדרת משרד הבריאות, הינה לצמצם כמה שיותר את המגע בין החשודים לאוכלוסייה הכללית.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
