דוברות מד"א

משרד הבריאות: אחת הנוסעות שחזרה לארץ מהספינה ביפן נדבקה בנגיף הקורונה
ליעם גולן21.2.20
0
0
0
בבדיקה שנערכה במעבדה המרכזית של משרד הבריאות נמצא כי אחת הנוסעות שחזרו מהספינה ביפן נמצאה חיובית ונדבקה בנגיף הקורונה.
המעבדה ממשיכה לאשש את ממצאי הבדיקה. שאר הנוסעים ששבו נמצאו בבדיקה היום שליליים.
החולה בבידוד והשגחה ולא מדובר בהדבקה שהתרחשה בישראל.
בסך הכל, מדובר בישראלית החמישית שנדבקה בנגיף הקטלני עד כה. ממנהלת היחידה למניעת זיהומים בבי"ח שיבא נמסר: "מצבה של הנוסעת שנדבקה בקורונה - טוב".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
