שלמה מור, 0404

בנט: חרם העגלים הוסר, המסחר עם הרשות יוחזר בהתאם
מישל מחנין20.2.20
0
0
0
שר הביטחון, נפתלי בנט, הודיע היום (חמישי) לרשות באמצעות מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, על פתיחת הייבוא החקלאי מהרשות לישראל, לאחר שהוסר החרם על מגדלי הבקר הישראלים.
בשיחות שניהלו אלוף כמיל אבו רוקון וראש המנהל האזרחי, תא״ל רסאן עליאן, עם הרשות, ביחד עם שר החקלאות צחי הנגבי, סוכם כי הרשות תסיר את חרם העגלים שהחל בחודש ספטמבר 2019. בהתאם, יתבטלו ההגבלות שהטיל השר בנט.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
