איחוד הצלה

משרדי הבריאות והחוץ: "לא השתנה מספר הישראלים שנדבקו בקורונה"
מישל מחנין17.2.20
0
0
0
משרד הבריאות ומשרד החוץ הודיעו היום (שני) כי למרות השמועות, נכון לעתה אין חשש שישראלים נוספים בספינה היפנית נדבקו בקורונה.
כך הודיעו ראשי המשרדים בהודעתם הרשמית: "לעדכונכם, אין שני ישראלים נוספים שחולים בקורונה כל הספינה.
כל הישראלים, ושאר הנוסעים, עברו בדיקות ביומיים האחרונים לקראת הירידה מהספינה. הבדיקות של שניים מהישראלים, שנלקחו היום, טרם חזרו ובכל מקרה לא חזרו עם תוצאה חיובית לקורונה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
