תיעוד מבצעי מד״א

הקטל בכבישים: רוכב אופנוע נהרג בתאונת דרכים סמוך לרחובות
תום אברמסון17.2.20
0
0
0
הקטל בכבישים נמשך. רוכב אופנוע כבן 40 נהרג הבוקר (שני), לאחר שנפגע מרכב בכביש 40, סמוך לצומת רחובות מזרח לכיוון רמלה.
חובש מד״א, עדן סיני: ״כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופנוע ובסמוך שכב גבר כבן 40 עם חבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו״.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
