
לא יחברו לגנץ: בלוק הימין חתם על נאמנות לרה"מ - "נתמוך רק בו"
מישל מחנין16.2.20
0
0
0
על מנת להפריך שמועות שקריות על חבירה של מפלגות הימין באשר הן למפלגת כחול-לבן בבחירות לכנסת ה-23, חתמו היום (ראשון) חברי בלוק הימין על הצהרת נאמנות לרה"מ בנימין נתניהו.
על כן הדגישו ראשי ש"ס, ימינה ויהדות התורה במכתב ההבהרה המשותף: "נתמוך רק בבנימין נתניהו להרכבת הממשלה הבאה".
מראשי בלוק הימין נמסר: "ראשי מפלגות גוש הימין, משוכנעים כי גוש הימין יצליח להגיע בבחירות ל-61 מנדטים ולהרכיב ממשלה לאומית וחזקה לעם ישראל".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
