
0:00 / 0:00
ח"כ איילת שקד על דין יזבק: "השופטים השמרנים תמכו בפסילתה, המחנה גדל אבל יש עוד עבודה"
מישל מחנין9.2.20
0
0
0
שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד הגיבה הערב (ראשון) על החלטת בג"ץ בעניין ח"כ יזבק, ועל הצבעת השופטים השמרנים שפעלה למינויים.
שקד הדגישה בדבריה כי שופטים רבים הצביעו כנגד אישורה של יזבק, זאת למרות שיש עוד דרך ארוכה לעשות על מנת לתקן את העוול המשפטי: "בית המשפט העליון הכשיר תומכת טרור ודרך על סעיף 7א , נשיאת העליון חיות, השופט סולברג, השופט מינץ והשופט אלרון היו בדעת המיעוט שצריך לפסול אותה.
הגדלת המחנה השמרני שהובלתי, לפני 3 שנים, בקדנציה שלי כשרת משפטים, מוכיח את התוצאות בשטח, אך עדיין עבודה רבה לפנינו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
