דוברות מד"א

פעוט כבן שנה וחצי נכווה ממים רותחים בביתו בקרית גת
מישל מחנין27.1.20
0
0
0
פעוט כבן שנה וחצי נכווה ממים רותחים באורח קל-בינוני הבוקר (שני) בבית ברחוב האדמו"ר מחב"ד בקרית גת.
חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבי"ח ברזילי כאשר הוא סובל כוויות בפלג גופו העליון.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
