
ראש מועצת בנימין לתושביו: "הזדמנות לביסוס ריבונות - אחזור לחגיגות היסטוריות בארץ ישראל"
רגע לפני שהמריא היום לפנות בוקר (שני) לוושינגטון, ראש מועצת בנימין ישראל גנץ פרסם פנייה אישית לתושביו על רקע חשיפת "תוכנית המאה" של הנשיא טראמפ.
המכתב נשלח לתושבי בנימין, לעובדי המועצה, למזכירים ולהנהגות היישובים, ובו דברי תקווה לתושבים: "אנחנו בעיצומים של ימים משמעותיים להתיישבות, לארץ ישראל ולמדינת ישראל.
מצד אחד ישנה הזדמנות היסטורית לבסס ריבונות ישראל באזור יהודה ושומרון ולממש את חלום הדורות, ומצד שני אנו עלולים לפגוש סכנות שאין להסכים להן כמו הכרה במדינה פלסטינית, במתכונת כזו או אחרת.
ממש בשעה זו אני ממריא לוושינגטון כדי לעמוד מקרוב, להשמיע את קולה של ההתיישבות ולהשפיע ככל הניתן על המתרחש.
המטרה שלנו היא לחזק את ראש הממשלה נתניהו על מנת שילך בדרך שתחזק את ההתיישבות ואת אחיזתנו בארץ ישראל.
בתקווה נוכל לחזור השבוע מארצות הברית לחגיגות היסטוריות בארץ ישראל האהובה".

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
