שלמה מור, חדשות 0404

לאחר בדיקות ראשונות: התברר כי הפועל הסיני שפונה אתמול לבי"ח ברזילי אינו חולה בקורונה
מישל מחנין27.1.20
0
0
0
בעקבות בהלת וירוס הקורונה פונה אמש (ראשון) פועל סיני משדרות לבית החולים ברזילי בחשד שנדבק בוירוס.
לאחר שנמצא המטופל בבידוד תחת אבטחה והמתין לתום ביצוע ההערכות הרפואיות, נודע לו היום (שני) כי הוא לא נדבק בנגיף הקורונה אלא שהוא חולה בשפעת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
