שלמה מור, חדשות 0404

חשד נוסף להידבקות בקורונה: פועל סיני משדרות פונה לבי"ח ברזילי
מישל מחנין26.1.20
0
0
0
בעקבות בהלת וירוס הקורונה פונה הערב (ראשון) פועל סיני משדרות לבית החולים ברזילי בחשד שנדבק בוירוס.
כעת נמצא המטופל בבידוד תחת אבטחה, ומתבצעות הערכות רפואיות ובדיקות שבסופן יוודע האם נדבק וכיצד עליו לפעול בהמשך.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
