דוברות המשטרה

כ-3000 דוחות תנועה נרשמו בסוף השבוע ברחבי ארצנו
תום אברמסון26.1.20
0
0
0
כ-3,000 דוחות תנועה נרשמו במהלך סוף השבוע ברחבי ארצנו, כך מסרה הבוקר (ראשון) משטרת התנועה.
כ-700 נהגים נתפסו כשהם נוסעים מעל המהירות המותרת, כ-400 דוחות נרשמו לנהגים שהשתמשו בטלפון הנייד בזמן הנהיגה, כ-50 דוחות נרשמו לרוכבי הדו גלגלי, ו-52 איש נתפסו כשהם נוהגים בשכרות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
