ליאור מור

רה״מ נתניהו ייפגש עם טראמפ פעמיים - ביום שני וביום שלישי
בועז גולן25.1.20
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש עם נשיא ארה״ב דונלד טראמפ ביום שני ולמחרת לפגישה נוספת ביום שלישי.
מקור מדיני מסר כי השניים ידונו בנושא תכנית המאה ובנושאי ביטחון נוספים ושיתופי פעולה בין המדינות.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
