דוברות הקרמלין, ויקיפדיה

פוטין: ״בישראל וברוסיה שומרים על זכרון השואה ומלחמת העולם השנייה - תודה רבה לכם״
בועז גולן23.1.20
0
0
0
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין דיבר בהתרגשות בטקס הסרת הלוט מהאנדרטה המשותפת לישראל ולרוסיה ואמר כי הוא מודה לישראל על זכרון מלחמת העולם השנייה וזכרון השואה.
״בישראל וברוסיה שומרים על זכרון השואה ומלחמת העולם השנייה״, אמר פוטין. בתום דבריו הוא אסף את הניירות שמהם קרא וביקש להוסיף בנימה אישית: ״תודה רבה לכם״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
