
0:00 / 0:00
ביזיון: לוחמים סופגים בקבוקי תבערה ממחבלים ונמלטים מהמקום
מישל מחנין15.1.20
0
0
0
לוחמי צה״ל שוב לא הגיבו לאחר שהג׳יפים שבהם נסעו נרגמו בבקבוקי תבערה באזור רמאללה.
בריחת הלוחמים, פעם אחר פעם, מעודדת את הטרור הערבי ומאפשרת למחבלים להשליך ממרחק של מטר שניים את בקבוקי התבערה על רכבי הלוחמים.
הערבים פרסמו את הסרטון ברשת החברתית וקראו להמשיך ולפגע בחיילינו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
