אלעד מלכה

בני גנץ החליט להדיח את ח״כ יברקן לאחר ששקל לעבור לליכוד
מישל מחנין15.1.20
0
0
0
בהחלטת רוה"מ נתניהו ושר החוץ ישראל כץ הבוקר (רביעי) הוצע לח"כ גדי יברקן ממפלגת כחול לבן המקום ה-20 ברשימת הליכוד. רוה"מ ויברקן נפגשו כדיי לדון בעניין הצעת השיבוץ, על כן החליט בני גנץ להדיחו מרשימת כחול לבן.
בהמשך להחלטת מזכירות הליכוד על שיבוץ חברי מפלגת כולנו ברשימה לכנסת ה-22 וכן להחלטת מרכז הליכוד, אם יסכים יברקן, הוא צפוי להיות משובץ במקום ה-20 לקראת הבחירות לכנסת ה-23.
יברקן לפיכך עשוי למלא את מקומו של השר היוצא משה כחלון, שהוצב עד כה במקום החמישי, ולא יתמודד בבחירות לכנסת הבאה. כמו כן, החליטה מזכירות הליכוד לקצר את תקופת הכשרתו של יברקן כדיי לאפשר לו שיבוץ ברשימה לכנסת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
