הלל מאיר ואור אלכסנברג

אושרה תכנית אב לתחבורה ביו"ש - סמוטריץ': "צעד בהחלת הריבונות"
מישל מחנין12.1.20
0
0
0
היום (ראשון) אושרה תכנית המתאר המחוזית לכבישים ביו"ש שעתידה להתחבר למדיניות הממשלה.
מנהל התכנון ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' סיכמו רשמית כי התכנית שתעוגן בהחלטת ממשלה, תצטרף לצינורות התכנון במקביל לתמ"א 1 - המסדירה את התכנון הישראלי בתחום.
מהשר סמוטריץ נמסר: "זו בשורה לכל אזרחי ישראל, 9 שנים מדינת ישראל עובדת על תוכניות המתאר המתוכננות. לצערינו, יהודה ושומרון נשארו מחוץ לתכנון.
היום הוא עוד צעד בנורמליזציה ובהחלת הריבונות ביהודה ושומרון. נגמרו הימים שיו"ש נדחקה לקרן זווית ואין פוצה פה.
תחבורה, כבישים, תחב"צ ושיפור תשתיות זה חזון גדול ליהודה ושומרון, והיום התקדמנו צעד אחד גדול בכיוון הנכון. ברכות לממשלת ישראל ולאזרחי ישראל". (צילום: ארכיון).
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
