עמוס בן גרשום, לע"מ

נתניהו שוחח עם פוטין וביקש פעם נוספת להביא לשחרורה של נעמה יששכר
ליעם גולן26.12.19
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (חמישי) בטלפון עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. השניים דנו באיראן ובמצב בסוריה.
במהלך השיחה, העלה ראש הממשלה פעם נוספת בפני הנשיא את בקשתו להביא לשחרורה של נעמה יששכר.
הנשיא פוטין בירך את רה"מ נתניהו בברכת חג חנוכה שמח ורה"מ נתניהו בירך את הנשיא לרגל הנובי גוד.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
