
עמוס סער, קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, נדקר למוות סמוך לביתו - בן 30 נעצר בחשד לרצח
עמוס סער, קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, נדקר הערב (רביעי) בשכונת הר חומה בירושלים ופונה על ידי כוחות ההצלה למרכז הרפואי שערי צדק כשמצבו אנוש, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.
מהמשטרה נמסר כי הדקירה התרחשה ככל הנראה במהלך שיפוצים בביתו של הנדקר והרקע לאירוע פלילי.
עמוס ז"ל החל את תפקידו כקב"ט במערכת בתי המשפט מטעם משרד המשפטים ועם הקמת משמר בתי המשפט בשנת 1995 מונה לקב"ט בית המשפט העליון ובהמשך לקב"ט מחוז ירושלים, תפקיד בו שימש עד היום.
שוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה ולאחר זמן קצר עצרו גבר כבן 30, תושב האזור, בחשד לרצח. לאחר מספר שעות, עצרה המשטרה חשוד נוסף, זאת בחשד שסייע לחשוד המרכזי לאחר הרצח.
מהרשות השופטת נמסר: "נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, ושופטיו, מנהל בתי המשפט, השופט ד"ר יגאל מרזל, השופטים, מטה הנהלת בתי המשפט ואגף הביטחון ועובדי מערכת בתי המשפט משתתפים בצערה של משפחת סער באבלה הכבד". (צילום: ארכיון).
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
