
0:00 / 0:00
שרה נתניהו לאחר הדיון: "עובדים במשרד רה"מ מקבלים חיבוק מהתקשורת ועידוד לבוא ולחבוט בי" | צפו
ליעם גולן23.12.19
0
0
0
רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, סיימה דיון שנערך בעניינה בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים, זאת במסגרת תביעה שמנהלת כנגדה שירה רבן, עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה. על פי רבן, בתקופת עבודתה במעון היא עברה "התעללות", לדבריה, מצד שרה נתניהו.
מעל דוכן העדים אמרה נתניהו: "יש כאן פתיחת נישה של עובדות, מאחר שאני הפכתי לשק חבטות של התקשורת ובטח בנישה הזו, והכי קל כשלא עובדים זה לתבוע את שרה נתניהו".
לאחר עדותה בבית הדין, אמרה שרה נתניהו כי: "חזרתי עכשיו מדיון הזוי באמת שהמדינה מתעסקת בו, במשפט הזה כבר שנתיים. בזבוז כספי מדינה על שטויות ועל שקרים של עובדים במשרד רה"מ שמקבלים חיבוק מהתקשורת ואת העידוד לבוא ולחבוט בי. זאת הנישה שפתחו לי - שהתקשורת פתחה לי לפני למעלה מ-24 שנה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
