
בן גביר על האיחוד עם הבית היהודי: ״לא סתם כסיף ולפיד תוקפים את החיבור הזה - נשיג 61 מנדטים״
תום אברמסון22.12.19
0
0
0
יו״ר מפלגת ׳עוצמה יהודית׳ עו״ד איתמר בן גביר, התייחס הבוקר (ראשון) בתוכנית של שרון גל ברדיו ׳גלי ישראל׳ לאיחוד עם מפלגת הבית היהודי ואמר: ״לא סתם עופר כסיף ויאיר לפיד תוקפים את החיבור הזה.
עם החיבור הזה נשיג 61 מנדטים. אני קורא לבצלאל סמוטריץ׳ - בוא תצטרף. הבחירות האחרונות הוכיחו שעוצמה יהודית חזקה יותר מ-3 המפלגות״.
על מוטי יוגב, אמר בן גביר: ״ביום חמישי הייתה שיחה ביני לבינו, הוא אמר לי ׳בוא תצטרף לחיבור איתנו׳, הוא גם הזכיר לי שפעם קודמת הוא היה מוכן לוותר על המקום שלו״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
