דוברות משרד המשפטים

השר אוחנה ידון על מינוי מ״מ פרקליט המדינה חדש לאחר שבן ארי ויתרה על המינוי
בועז גולן21.12.19
0
0
0
אורלי בן ארי גינזברג, אשר מונתה לתפקיד מ"מ פרקליט המדינה, הודיעה לשר המשפטים אמיר אוחנה כי היא מוותרת על המינוי ולא תשמש בתפקיד.
בן ארי כתבה לאוחנה כי, ״בימים האחרונים מתנהל מחול שדים שבעל כורחי אני חלק ממנו. נבחרתי לתפקיד מ״מ פרקליט המדינה ואני סמוכה ובטוחה ביכולתי ובכישוריי למלא תפקיד זה בהצלחה.
הניסיון להפוך את הבחירה בי לעניין פוליטי ולהציגו כחלק ממהלך שנועד לפגוע בשלטון החוק, או בעצמאות שיקול הדעת של הפרקליטות - הוא מצער וסותר את התנהלותי וערכיי מאז ומתמיד. אי לכך, אני חוזרת בי מהסכמתי לעמוד בראש הפרקליטות״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
