דוברות המשטרה

מחבלים השליכו בשבת מטען צינור ובקת״ב לעבר בסיס משמר הגבול באבו דיס
בועז גולן16.11.19
0
0
0
במהלך הלילה שבין שישי לשבת הושלכו מטען צינור ובקבוק תבערה לעבר בסיס משמר הגבול שבאבו דיס (בית המושל). המטען והבקת"ב התפוצצו מחוץ לבסיס. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם כל נזק.
הכוחות שביצעו סריקות איתרו ממצאים שהועברו לחקירת גורמי הביטחון.
ממג״ב נמסר: ״במשמר הגבול יפעלו לסיכול הניסיונות של גורמי טרור לפגוע בבסיסי החיל בגזרת איו"ש תוך הפעלת אמצעים וכוחות רבים במטרה לעצור את המפגעים ולהעמידם לדין״. (צילום: דוברות המשטרה).
בתמונה התחתונה: מוצב בית המושל באבו דיס

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
