
הימין החדש לגנץ: ״לא נפרק את הבלוק. כל ניסיון שלכם להפריד ביננו - ייכשל״
בועז גולן15.11.19
0
0
0
מפלגת הימין החדש של בנט ושקד הבהירו לח״כ בני גנץ כי כל ניסיון שלו ושל לפיד לפרק את בלוק הימין - ייכשל.
מהימין החדש נמסר כי, ״לא נפרק את הבלוק. כל ניסיון שלכם להפריד ביננו - ייכשל. אנחנו נאמנים לגוש הימין. אנו קוראים לכחול-לבן להצטרף לממשלת אחדות בראשות נתניהו - גנץ״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
