
רוב מוחלט של ילדי אשדוד הגיעו היום ללימודים ולגני הילדים
תום אברמסון15.11.19
0
0
0
עיריית אשדוד עדכנה הבוקר (שישי) על אחוז ההתייצבות של התלמידים היום בבתי הספר והגנים בעיר.
גני ילדים: התייצבות בגנים - 90%.
בתי הספר העל יסודי: 85% הגיעו היום ליום הלימודים בבתי הספר בעיר, עלייה של 35% בהשוואה לאתמול.
בתי הספר היסודיים: 75% התייצבו היום לימודים, עלייה של 25% בהשוואה לאתמול.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
