
ניר חפץ במכתב לשר אוחנה: התנצל על דבריך או שאתבע אותך
ליעם גולן11.11.19
0
0
0
עד המדינה ניר חפץ שלח מכתב לפני תביעה לשר המשפטים אמיר אוחנה.
במכתב דרש חפץ מהשר אוחנה להתנצל על דבריו במליאת הכנסת, שם סיפר על חלקים מחקירת חפץ - למרות צו איסור הפרסום על הדברים.
חפץ איים כי במידה והשר אוחנה לא יתנצל - הוא יתבע אותו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
