חדשות 0404 (ארכיון)

כוחותינו עצרו שני ערבים לא חמושים שחצו את גדר המערכת בדרום הרצועה
תום אברמסון24.10.19
0
0
0
כוחותינו עצרו הבוקר (חמישי) שני ערבים לא חמושים, שחצו את גדר המערכת בדרום רצועת עזה, לשטח ישראל.
מדובר צה״ל נמסר כי, הערבים הועברו לחקירת כוחותינו.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
