
בכיר בליכוד: ״לכחול-לבן אין עניין להתקדם - סתם בזבוז זמן״
בועז גולן25.9.19
0
0
0
בכיר במפלגת הליכוד טוען כי מפלגתו של בני גנץ איננה מעוניינת להתקדם עם הליכוד לממשלת אחדות וכי היא מתחמקת מניסיון הקמת ממשלה רחבה.
הבכיר לחדשות 0404: ״לכחול-לבן אין שום עניין להתקדם. זה הכל נעשה כדי להראות לנשיא שהם כאילו מנסים להקים ממשלת אחדות. הם רוצים בכוח לנהל את המדינה לבד. כל המו״מ הזה הוא סתם בזבוז זמן. אנחנו מאוד קרובים לבחירות נוספות - בגלל כחול לבן״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
