
תאונה קטלנית סמוך למושב חלץ: נקבע מותה של נהגת הרכב הפרטי שנפגע מאוטובוס
נהגת רכב פרטי כבת 58 נפגעה מאוטבוס בכביש 232, סמוך לחלץ, נלכדה ברכבה ונפצעה באורח אנוש.
חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שהוזעקו למקום, העניקו לה טיפול רפואי ראשוני בו זמנית לחילוצה מהרכב על ידי לוחמי האש, ופינו אותה במסוק מד"א לבית החולים ברזילי.
לאחר פעולות החייאה רבות, נאלצו רופאי בית החולים ברזילי לקבוע את מותה של הנהגת.
המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

פראמדיק מד"א נתנאל יאמין, וחובש מד"א בועז צברי, סיפרו: "הפגיעה ברכב הייתה קשה. במושב הנהג ברכב הפרטי ישבה אישה בת 58, היא הייתה לכודה בתוך הרכב, וסבלה מפגיעה רב מערכתית. תוך כדי פעולות חילוץ מורכבות בסיוע הכבאים, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל קיבועים ותרופות, ולאחר החילוץ העברנו אותה בניידת הטיפול הנמרץ למסוק מד״א שנחת בסמוך לזירת האירוע, והיא פונתה לבית החולים במצב לא יציב".
ערן משה, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנהגת הרכב שנפצעה באורח אנוש. לאחר שחולצה מהרכב ע"י צוותי כיבוי היא פונתה במסוק להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
