לע"מ

ראש הממשלה נתניהו: "איננו זרים בחברון. נישאר בה לנצח"
ליעם גולן4.9.19
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בטקס לציון 90 שנה למאורעות תרפ"ט שנערך היום (רביעי) ברחבת מערת המכפלה בחברון.
בדבריו אמר רה"מ: "אני גאה בכך שממשלתי אישרה את תכנית הרובע היהודי לפני שנה לבניית עשרות יחידות דיור חדשות ליהודי חברון. בית המכפלה כבר אוכלס בשבוע שעבר.
אנו גם מטפלים בנושאים חשובים אחרים שהעליתם, ביחס לנגישות במערת המכפלה ולמימוש זכויות של הרכוש ההיסטורי היהודי. איננו באים לנשל אף אחד, אבל אף אחד גם לא ינשל אותנו.
כדברי מנחם בגין ויגאל אלון זיכרונם לברכה: 'חברון לא תהיה נקייה מיהודים'. היא לא תהיה ‘יודן-ריין׳. ואני אומר בשנת התשעים לפרעות - איננו זרים בחברון - נישאר בה לנצח.
אנו תמיד זוכרים את קריאתו הנצחית של כלב בן יפונה, נאמן חברון, ואנו פועלים על פיה: עלה נעלה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
