
ניסיון דריסה של פעילי נעם בצומת ירקון: ״הפעילים קפצו לצדדים״
בועז גולן28.8.19
0
0
0
מפלגת נעם דיווחה על ניסיון דריסה של פעילי נעם בצומת ירקון.
מהמפלגה נמסר כי, ״רכב נסע במהירות לעבר הפעילים אשר עמדו על המדרכה בצומת עם שילוט, עלה על המדרכה, דרס את השילוט, הפעילים נאלצו לקפוץ לצדדים ולהימלט מהרכב הדורס. ב"ה האירוע ללא נפגעים״.
עם הגעת ניידת משטרה למקום נמלט הנהג מהצומת.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
