דובר צה"ל

שני בכירים בארה״ב: ישראל תקפה את הבסיס בעיראק והשמידה טילים איראניים
בועז גולן23.8.19
0
0
0
שני בכירים בארה״ב טוענים כי מי שעומדת מאחורי התקיפה בעיראק היא ישראל.
הבכירים צוטטו ב״ניו יורק טיימס״ וטענו כי ישראל תקפה מחסני תחמושת ובתוכם טילים מאיראן. הבסיס שהותקף ב-19 ביולי שימש את משמרות המהפכה האיראניים ובמחסניו היו טילים מדוייקים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
