
גבר בן 55 נפצע בינוני לאחר שגזע עץ נפל עליו במועצה אזורית אשכול
תום אברמסון20.8.19
0
0
0
גבר כבן 55 נפצע הבוקר (שלישי) באורח בינוני, מגזע עץ גדול שנפל ופגע בו בחצר ביתו ביישוב במועצה האזורית אשכול.
צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה, כשמצבו יציב כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
