
יוגב תוקף את הממשלה: ״היא משחקת במרחב הדיג סביב הרצועה כאילו מדובר בים - יבשה״
תום אברמסון28.6.19
0
0
0
חבר הכנסת ממפלגת הבית היהודי מוטי יוגב, תקף היום (שישי) את הממשלה, בעקבות ״הסכם הרגיעה״ מול ארגון הטרור חמאס ושיגורי בלוני התבערה מאז שעות הבוקר לעבר שטחנו.
יוגב כתב בחשבון הטוויטר שלו: ״אזרחי עזה והעוטף סובלים משלטון חמאס, אך ישראל משחקת במרחב הדיג סביב הרצועה כאילו מדובר ב"ים-יבשה״.
בינתיים השריפות נמשכות, ההרתעה נשחקת, חוסנם של התושבים ובהם ילדים רבים מתערער. כל עוד לא נבין שצריך לחזור לעזה, עזה תמשיך לרדוף אותנו״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
