
גורמים בלשכת רה"מ: ההחלטה שלא לזמן ישראלים לוועידה בבחריין התקבלה בתיאום בין ישראל לארה"ב
ליעם גולן17.6.19
0
0
0
לאחר שבכיר אמריקני אמר היום (שני), כי גורמים ישראליים לא יזומנו לוועידה שתתקיים בבחריין, כדי להימנע מפוליטיזציה של הוועידה, גורמים בלשכת ראש המשלה מבהירים: "ההחלטה התקבלה בתיאום בין ישראל לארה"ב".
הבכיר, שדיבר בעילום שם, אמר כי נציגי העסקים הערבים צפויים להשתתף באירוע בבחריין החודש, אך לא פקידי ממשלה ערבים, שהחרימו את עסקת המאה בראשות ג'ארד קושנר, יועצו הבכיר של הבית הלבן.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
