דוברות מד"א

2 תינוקות הובאו לבית החולים לאחר שהושארו ברכב בראשון לציון
noa magid17.6.19
0
0
0
תינוק כבן שנה ותינוק נוסף כבן שנתיים הובאו לבית החולים אסף הרופא ילדים לאחר שהושארו ברכב בראשון לציון במשך כרבע שעה.
המשטרה פתחה בחקירה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
