
0:00 / 0:00
תיעוד: נהג אוטובוס מנהל שיחת וידאו בעת נהיגה. חברת דן: ״יועבר לטיפול משמעתי״
בועז גולן7.6.19
0
0
0
נהג אוטובוס של חברת דן תועד אתמול (חמישי) מנהל שיחת וידאו בעת שהוא נוהג באוטובוס בבאר שבע.
הנהג, נהג באוטובוס קו 17 בעיר וסמוך לשעה 16:00 ניהל, על פי הנוסעים, שיחת וידאו שבה היה עסוק מאוד וראשו מופנה כלפי מטה.
בחברות האוטובוסים רואים מקרים דומים בחומרה רבה, שכן מעשים כאלה מסכנים מיידית את חיי הנוסעים ומשתמשי הדרך, מאחר והנהגים לא מרוכזים בנהיגה ובמתרחש בכביש.
נוסע שתיעד את הנהג, סיפר לחדשות 0404: ״בזמן הנהיגה בקו עירוני בבאר שבע, הנהג עושה שיחת וידיאו בנייד האישי שלו ומסכן חיי אדם״.
מחברת ״דן״ נמסר בתגובה לחדשות 0404: ״אנו פועלים רבות כנגד תופעות כאלו. המקרה יועבר לטיפול משמעתי״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
