מה לשים בלחם? כריכים בריאים לחג השבועות - 0404
+
מה לשים בלחם? כריכים בריאים לחג השבועות יח"צ

מה לשים בלחם? כריכים בריאים לחג השבועות

לכבוד חג השבועות מציעה חברת "ביכורים מזון ומאפה" מגוון רעיונות לכריכונים חגיגיים עם לחם או לחמניות פשתן טריים – עשירים באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, ודלים מאוד בפחמימות.

הלחמים מיוצרים מזרעי פשתן זהובים מקנדה, שערכיהם כמזון-על נשמרים בטכנולוגיה ייחודית. הלחמים עשירים באומגה 3, בחלבון ובסיבים תזונתיים, ומכילים כמות נמוכה במיוחד של פחמימות (כ-1 גרם בפרוסה). הלחמים לא מכילים סוכר או ממתיקים מלאכותיים. הרכב הלחמים תורם לבריאות ומקנה תחושת שובע.

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

מתכונים לכריכונים (אפשר להכינם עם לחמניות או פרוסות):

את הכריכונים או הפרוסות מומלץ לסדר במגש גדול ונאה, שורות שורות.

כריכוני גבינה בולגרית, ביצה וירקות

למרוח פרוסה בגבינה בולגרית למריחה. לסדר מעליה פרוסות של מלפפון, ביצה קשה ועגבנייה כשהן חופפות (בצורת רעפים). לפזר מעל שבבי בצל ירוק ולהוסיף עלים גזורים של פטרוזיליה, רוקט או כוסברה. להניח ליד כל פרוסה פרוסות דקיקות של תפוחי עץ, פלפלים ופירות.

 

יח"צ

 

כריכוני פלפל קלוי, יוגורט יווני ועירית

להניח על פרוסה תלולית של רצועות פלפל אדום קלוי. לערבב יוגורט יווני עם מעט שמן זית, שום כתוש ועירית קצוצה. להניח על הפלפלים הקלויים תלולית מתערובת היוגורט ולקשט בעוד עירית קצוצה.

יח"צ

 

כריכוני סלמון מעושן, גבינת שום-שמיר, בזיליקום ונבטי חמנייה

למרוח פרוסה בגבינת שום שמיר, להניח מעל עלי בזיליקום ונבטי חמנייה. לשים מעל פרוסה של סלמון מעושן. לקשט במעט שומשום שחור ושמיר טרי או מיובש.

כריכונים חמים עם קוביות פלפל, בצל, עגבניות וגבינה צהובה

למרוח פרוסה בחמאה או מיונז. להניח מעל תלוליות קטנות של קוביות פלפל אדום, עגבניות (מסוננים, ללא גרעינים) ובצל. לפזר מעל גבינה צהובה מגוררת ולטסטר בתנור עד שהגבינה נמסה.

 

יח"צ

 

את הלחם ולחמניות פשתן אפשר להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ודרך אתר החברה ולקבל משלוח הביתה:  https://www.bikurim.co.il/

***

מבזקיםלכל המבזקים