
איילת שקד: "מאחלת לאמיר אוחנה הצלחה רבה בתפקיד - אני לרשותו לכל עזרה ושאלה"
ליעם גולן5.6.19
0
0
0
שרת המשפטים לשעבר איילת שקד ברכה את ח"כ אמיר אוחנה שמונה הערב (רביעי) לממלא מקום שר המשפטים עד לבחירות הקרובות שייערכו ב-17 בספטמבר.
שקד: "אני מאחלת לאמיר אוחנה הצלחה רבה בתפקיד שר המשפטים. זה משרד חשוב ומאתגר עם עובדים מוכשרים ביותר. אני לרשותו לכל עזרה ושאלה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
