
המשטרה קיימה פעילות אכיפה ממוקדת למניעת תאונות בקרב רוכבי אופניים חשמליים
אמש (שני), ביצעו שוטרי משטרת ישראל פעילות אכיפה יזומה וממוקדת כנגד רוכבי האופניים החשמליים. מטרת הפעילות הינה מניעת תאונות דרכים ושינוי תרבות הנהיגה של רוכבי האופניים החשמליים, אשר נוסעים בכביש תוך אי ציות לכללי הדרך ובכך מסכנים הם את עצמם ואת שאר משתמשי הדרך.
במסגרת הפעילות נבדקו 15 אופניים חשמליים וחולקו דוחות.
מהמשטרה נמסר כי, "פעילות זו מצטרפת לפעילות אכיפה המתקיימת לאורך השנה לצד עשייה רבה ומגוונת של הסברה לנהגים ולמשתמשי הדרך ובכלל זאת, לבני נוער לגבי התנהגות בטוחה בכבישים והכל במטרה לשנות את תרבות הנהיגה, להגביר את תחושת הביטחון בקרב משתמשי הדרך ולהרתיע נהגים מלבצע עבירות.
משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפת התנועה נגד עבירות המסכנות חיים, בריונות בכביש מצד אחד ופעילות הסברה מצד שני והכל בכדי למנוע תאונות ולהוביל לשינוי תרבות הנהיגה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
