
ליצמן נגד ליברמן: "להגיד שאנחנו סחטנו? היום סחטו אותנו"
יו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן, הגיב על דברי יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, ואמר בפתיחת מטה הבחירות של המפלגה כי, "מעולם לא שמעתי שזאת מדינת הלכה, ולכן אנחנו נזכור לו את זה. להגיד שאנחנו סחטנו? היום סחטו אותנו".
יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, אמר: "ליברמן בהתנהגותו הדיקטטורית פגע בדמוקרטיה, בכנסת ובועדותיה. התנהג כדיקטטור כמו בימי מסך הברזל. מעולם אנחנו לא דיברנו על מדינת הלכה. כל מטרתו הייתה שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה.
ליברמן לא יהיה נושא אצלינו במערכת הבחירות. נקלענו למערכת בחירות בזבזנית. מדינת ישראל צריכה את הכסף הזה להרבה מאד צרכים הומניטריים ממשפחות במצוקה מילדים חולים וזורקים את הכסף הזה לפח רק בגלל איש אחד עם גחמה פוליטית.
כל תושבי מדינת ישראל מצטערים על זה והם יענישו אותו בקלפי, – הוא לא יעבור את אחוז החסימה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
