
עו''ד בן גביר: "כעת זו ההזדמנות להכניס עוצמה יהודית חזקה לכנסת - ללא חוק נורבגי"
noa magid30.5.19
0
0
0
עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית התייחס הבוקר (חמישי), להתפתחויות ופיזור הכנסת ואמר כי זה הזמן להכניס עוצמה לכנסת ללא החוק הנורבגי.
עו''ד בן גביר: "ההליכה לבחירות נוספות היא מיותרת והאחריות לכך רובצת על כתפיו של מי שלא טובת עם ישראל לנגד עיניו אלא טובתו האישית: אביגדור ליברמן.
ניתן היה להקים ממשלה בה חברי בצלאל סמוטריץ' היה מקבל את תיק המשפטים, אני את ועדת החוקה ויחד היינו מובילים את המהפכה במערכת המשפט במלוא המרץ.
כנראה שנצטרך לחכות עוד כמה חודשים כדי שזה יקרה בעזרת השם, אבל כעת זו ההזדמנות להתגייס ולהכניס עוצמה יהודית חזקה לכנסת - ללא צורך בחוק נורבגי.
יוצאים לדרך, בעוצמה!".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
