
נתניהו נפגש בלשכתו עם נשיאת העליון: צריך לאזן בין הרשויות
חדשות 040428.5.19
0
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו, נפגש הערב (שלישי), בלשכתו, על פי בקשתו, עם נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות והמשנה לנשיאה השופט חנן מלצר. בפגישה ציינו המשתתפים את החשיבות בקיומו של דו-שיח ענייני ומכבד בין הרשויות.
הנשיאה והמשנה הדגישו את החשיבות בשמירה על עצמאותה ואי-תלותה של הרשות השופטת, ראש הממשלה הדגיש בדבריו את הצורך באיזון ראוי בין הרשויות תוך קיום שיח.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
