חדשות 0404

במהלך הלילה: בקבוקי תבערה הושלכו לעבר אוטובוס בגוש עציון - נגרם נזק לשמשה
תום אברמסון28.5.19
0
0
0
הטרור בארצנו נמשך בכל העת. מחבלים השליכו הלילה (שלישי) בקבוקי תבערה לעבר אוטובוס, סמוך לצומת ה-T בגוש עציון.
נזק כבד נגרם לשמשת האוטובוס, אך למרבה המזל אין נפגעים בקרב אחינו.
מאוחר יותר, 3 מחבלים השליכו בקבוקי תבערה לעבר גדר הביטחון, סמוך לגבעון החדשה. אין נפגעים באירוע. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
