רועי סלומון, תיעוד מבצעי מד״א

בן 50 נספה בשריפה שפרצה בדירה בכפר סבא
חדשות 040427.5.19
0
0
0
גבר כבן 50 נספה בשריפה שפרצה בדירה בבניין מגורים ברחוב השיקמה בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, חילצו את הגבר כשהוא עם סימני כוויות בכל חלקי גופו וללא סימני חיים.
חובש בכיר במד"א, ניר עמרני, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בחלונות של הדירה בקומה הראשונה. הכיבוי פעלו לכבות את הלהבות ומיד כשהתאפשר, עלינו לדירה, בליווי הכיבוי וחילצנו גבר כבן 50 שהיה מחוסר הכרה וסבל מכוויות ושאיפת עשן. הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
