דוברות כב״ה בית שמש

חמישה בני אדם חולצו על ידי לוחמי האש מבניין בוער בבית שמש
ליעם גולן23.5.19
0
0
0
שריפה פרצה במבנה בן 4 קומות ברחוב הרצל בבית שמש.
לוחמי האש שהוזעקו למקום, הצליחו לחלץ חמישה לכודים מהבניין הבוער כשמצבם קל.
לאחר פעולות כיבוי ממושכות, הצליחו כוחות הכיבוי להשתלט על השריפה ולכבותה.
נזק כבד נגרם למבנה ולמספר דירות.
כוחות כבאות פתחו בחקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.


0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
