כונני הצלה טבריה

לפנות בוקר: שריפה פרצה בבית החולים פוריה בטבריה - אין נפגעים
תום אברמסון20.5.19
0
0
0
שריפה פרצה לפנות בוקר (שני) בבית חולים פוריה שבטבריה.
למקום הוזנק ניידת טיפול נמרץ ואמבולנס רגיל של מד"א, בנוסף לכונן הצלה טבריה מאיר חיון ורוכב מיחידת האופנועים של מד"א אביעד עמר, שהגיעו למקום.
למרבה המזל, לא היו נפגעים באירוע.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
