
0:00 / 0:00
גרמניה: במהלך תפילת השבת, ניאו-נאצים קראו ברמקולים "יהודים עזבו את גרמניה" ונעצרו (צפו)
ליעם גולן וידידיה כהן19.5.19
0
0
0
אירוע אנטישמי נוסף בגרמניה: מספר חשודים מהמפלגה הניאו-נאצית NPD בגרמניה נעצרו אמש (שבת), לאחר שהגיעו עם וואן ועליו רמקולים ליד בית הכנסת בעיר פורצהיים, וקראו ליהודים שהתפללו במקום לעזוב את גרמניה ולחזור לישראל.
הניאו-נאצים שקראו ברמקולים יצאו מהוואן וצלמו את האירוע האנטישמי בפלאפונים ניידים.
כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו את החשודים ולקחו אותם לחקירה.
כזכור, במהלך ערב יום השואה האחרון, ערכו מפלגות ניאו-נאציות בגרמניה צעדות בהן תופפו בתופים שעוצבו כך שיזכירו את התופים של הנוער ההיטלראי. במהלך הצעדות קראו הפעילים קריאות "פושעים זרים החוצה" וקריאות להשמדת ישראל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
