דובר צה"ל

כוחותינו מחיל האוויר תקפו מבנה בן 8 קומות בצפון הרצועה ששימשו את ארגוני הטרור
תום אברמסון4.5.19
0
0
0
דובר צה״ל פרסם הערב (מוצאי שבת) כי כוחותינו תקפו מבנה בן 8 קומות בשכונת רימאל בצפון הרצועה ובו משרדים של ארגוני הטרור חמאס וגא"פ.
המבנה שהותקף שימש את מנגנון מטה הגדה של חמאס, האחראי על הכוונות פעילי הטרור במרחב יהודה ושומרון באמצעות הובלת פיגועים, בניית תשתיות טרור, העברת הנחיות לפעילות הטרור והעברת כספים ומענה לוגיסטי למטרת ביצוע פיגועים נגד אזרחי מדינת ישראל.
בנוסף בכירים בהנהלת ארגון הטרור גא"פ השתמשו במשרדים בבניין למטרות טרור.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
